Fatih Karagümrük sezonun ilk galibiyetini aldı

Fatih Karagümrük sezonun ilk galibiyetini aldı

Spor Toto Süper Lig’in 4. haftasında Karagümrük ile Ankaragücü karşı karşıya geldi. Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanan mücadeleyi ev sahibi takım 4-1 kazanarak sezonun ilk galibiyetini aldı.

Bu sezon oynadığı iki lig maçında 8 gol yiyen Karagümrük, Ankaragücü karşısında maça hızlı başladı. Duran topta Caner Erkin’in ortasında oluşan karambolde Salih Dursun skoru 1-0 yaptı. Bu golden 7 dakika sonra yine Caner’in kullandığı serbest vuruşta ön direkte Borini skoru 2-0 yaptı. 48. dakikada Borini bir kez daha sahneye çıktı ve skor 3-0 oldu.

Ankaragücü’nün maçtaki tek golünü ise Karagümrük stoperi Baniya kendi kalesine attı. Sağ kanattan yapılan ortaya altı pas üzerinde ters vuruş yapan Baniya skoru 3-1’e getirdi. Dakika 82’de Sinan’ın ceza sahasında eline çarpan topta Karagümrük penaltı kazandı. Topun başına geçen Diagne skoru 4-1 yaptı.

Bu sonuçla Karagümrük, Andrea Pirlo yönetiminde ilk galibiyetini almış oldu. Bu sonucun ardından Karagümrük 3 puana yükselirken, Ankaragücü 1 puanda kaldı. Gelecek hafta Karagümrük deplasmanda Sivasspor ile karşılaşacak. Ankaragücü ise Beşiktaş’ı sahasında ağırlayacak.

"Fatih Karagümrük sezonun ilk galibiyetini aldı" haberi, 28 Ağustos 2022 tarihinde yazılmıştır. 28 Ağustos 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.