Ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe gitti! Bursa'da mahalle ayağa kalktı

Ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe gitti! Bursa'da mahalle ayağa kalktı

Bursa'da ev satın almak için yıllarca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, ev temizliği sırasında yanlışlıkla çöpe atıldı. Durumu fark eden aile, polis, belediye ekipleri ve mahalle sakinleri kayıp altınları bulabilmek için seferber oldu.

Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşanan olay, görenleri hayrete düşürdü. Ev satın almak amacıyla yıllar boyunca biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını evinde saklayan Sedair Kurnaz, ödeme yapacağı gün büyük bir şok yaşadı.

İddiaya göre, altınların bulunduğu poşet ev temizliği sırasında yanlışlıkla çöpe atılınca mahallede adeta seferberlik ilan edildi.

EVİ ALMAK İÇİN BİRİKTİRDİĞİ ALTINLAR KAYBOLDU

Olay, Yıldırım ilçesine bağlı Esenevler Mahallesi'nde meydana geldi.

İddiaya göre Sedair Kurnaz, Nilüfer ilçesindeki Akçalar Mahallesi'nde satın almak istediği ev için yaklaşık 1 kilogram altını hırsızlık riskine karşı bir elbisenin içine sararak siyah bir poşette sakladı.

Ev sahibiyle fiyat konusunda anlaşan Kurnaz, ödeme yapmak üzere altınları almak istediğinde poşetin yerinde olmadığını fark etti.

Eşine durumu sormasının ardından, poşetin ev temizliği sırasında çöp sanılarak konteynere atıldığı ortaya çıktı.

POLİS VE MAHALLELİ ARAMALARA KATILDI

Durumu öğrenen Kurnaz, çevredeki çöp konteynerlerini tek tek kontrol etmeye başladı. Olayın bildirilmesi üzerine belediye temizlik ekipleri ve polis de arama çalışmalarına dahil oldu.

Bölgede bulunan güvenlik kameralarının incelenmesi için çalışma başlatılırken, mahalle sakinleri de kayıp altınların bulunabilmesi için ekiplere destek verdi.

"BULAN VARSA BİZE ULAŞSIN"

Yaşadığı talihsiz olayı anlatan Sedair Kurnaz, şu ifadeleri kullandı:

"Akçalar Mahallesi'nde bir ev almıştım. Fiyatta anlaştık. Yaklaşık 1 kilogram altını poşetin içine koyup saklamıştım. Eşim de temizlik yaparken poşeti çöp sanıp dışarı atmış. Çöpçüler mi aldı, çöpleri karıştıran biri mi aldı bilmiyoruz. Polis ve temizlik işleri müdürlüğüne bilgi verdik. Bölgedeki güvenlik kameraları incelenecek. Altınları bulan ya da gören var ise bizlere ulaştırmasını rica ediyoruz."

Polis ekiplerinin olayla ilgili incelemesi sürüyor.

 

"Ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe gitti! Bursa'da mahalle ayağa kalktı" haberi, 27 Haziran 2026 tarihinde yazılmıştır. 27 Haziran 2026 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.