Eskişehirspor'da 20 yeni transferin ardından gelen puanlar havayı değiştirdi

Eskişehirspor'da 20 yeni transferin ardından gelen puanlar havayı değiştirdi

Transfer tahtasının açılmasıyla 20 yeni futbolcuyu renklerine bağlayan Eskişehirspor'da son haftalarda alınan puanlarla beraber yüzler gülmeye başladı.

Transfer tahtasının açılmasıyla 20 yeni futbolcuyu renklerine bağlayan Eskişehirspor'da son haftalarda alınan puanlarla beraber yüzler gülmeye başladı.

Eskişehirspor, 7 dönemdir devam eden aktarma yasağının kaldırmasıyla beraber 17'si bonservisiyle, 3'ü de kiralık olarak 20 futbolcuyu renklerine bağladı. Yeni transferlerin takıma katılmasıyla beraber süratli bir çıkış yakalayan Kırmızı Şimşekler, son 6 maçta yalnız 1 yenilgi yaşadı. Bu süreçte sıkıntılı deplasman fikstürünü de geride bırakan şimşekler, Pazar günü oynanacak 1954 Kelkit maçının hazırlıklarına da hız kesmeden devam ediyor. Son haftalarda alınan puanlarla beraber şehirde ve taraftarlarda birlik havası oluşurken, Eskişehirspor'da yüzler de gülmeye başladı.

"Önümüzdeki sürem ise şampiyonluk hedefiyle lige başlayacağız"

Göreve geldikleri günden itibaren birçok zorlukla başa çıktıklarını aktaran Eskişehirspor Başkanı Erkan Koca, "Bizler 7 dönemdir açılamayan aktarma tahtasını yönetim kurulumuzla beraber açtık. Ardından Eskişehirspor'a 20 tane yeni futbolcu kazandırdık. Bu adlardan 17 tanesini bonservisiyle aktarma ettik, 3 futbolcuyu ise kiralık olarak renklerimize kattık. Transfer tahtasını açarken büyük zorluklarla karşılaşdık. Herkesin bilmiş olduğu Trabzonspor dosyasını kapatarak ve 80 tane imzayı tamamlayarak bu işi yaptık. Bu vakalar yaşandıktan sonrasında aktarma tahtamız yeniden kapanmış oldu sadece biz bu sefer de açmayı başardık. Yani bu süreçte aktarma tahtamız dört kere kapanıp açıldı. Eskişehirspor Kulübü, oldukça büyük bir toplum. İstanbul takımlarına zamanında başkaldıran ve bundan sonrasında da başkaldıracak takımların başlangıcında olacaktır. Bundan sonrasında takımımız ümit ederim nice şampiyonluklar görür. Bu sürem ilk hedefimiz ligde kalmak. Bu hedef amacıyla son 6 maçta yalnız bir kez yenik olduk. Önümüzdeki sürem ise şampiyonluk hedefiyle lige başlayacağız. Taraftarımız son oynadığımız Karşıyaka deplasmanında bizlere müthiş destekte bulundular. Önceki hafta Hacettepe 1945 deplasmanında 2 bin kişilik tribünü doldurarak bizlere destek verdiler. Taraftarımız için bizim kaçıncı ligde olduğumuzun hiçbir önemi yok. Yönetim ve yandaş, sonuna kadar takımlarına güveniyor ve destek oluyor" diye konuştu.

Murat Diri: "Yeni jenerasyonları kaybetmemek adına birçok çabalama yaptık"

Uzun zamandır açılmayan aktarma tahtası sebebiyle Eskişehirspor'un tribünlerde oldukça kan kaybettiğini söyleyen Eskişehirspor Taraftarlar Birliği Başkanı Murat Diri, "Bu süreçte biz tek tek okulları dolaşarak, yeni jenerasyonları kaybetmemek adına birçok çabalama yaptık. Transferlerin yapılmasıyla şehrin havası ve taraftarın çehresi bir anda değişti. Bizler yandaş olarak olduğumuz her yeri Süper Lig havasına çeviriyoruz sadece takımımızın da artık galibiyetler alması gerekiyordu. Oynadığımız son iki Edirnespor ve Karşıyaka deplasmanında alınan puanlar umutlarımızı yeşertti" dedi.

Kayacak Erdoğan: "Önümüzdeki maçlarda puanları alarak rahat bir nefes almak istiyoruz"

Eskişehirspor'da üçüncü dönemini yaşayan kaleci Kayacak Erdoğan, yavaş yavaş gelişme kaydettiklerini söyledi. Yaklaşık 5 haftadır takımla birlikte olduklarını belirten Kaptan Erdoğan, "Artık takım olma yolunda iyi adımlar atıyoruz. Son oynadığımız iki maçta 4 puan alarak oyunumuza da bunu yansıttık. Önümüzde 10 maçımız kaldı. Bu maçlarda da hak ettiğimiz puanları alarak rahat bir nefes almak istiyoruz. Sonuç olarak artık iyi oynuyoruz, ayaklarımız yere sağlam basıyor ve ilerleyen haftalarda daha iyi bir Eskişehirspor ortaya çıkaracağız" sözlerini kullandı.

Ali Onur Cerrah: "Daha akılcı bir oyun planıyla sahada olmamız gerekiyor"

Ekip olarak Edirnespor mücadelesinden ilkin göreve geldiklerini söyleyen Teknik Direktör Ali Onur Cerrah, bu sürece kadar iki antrenman yapma şansı bulduklarını dile getirdi. Alınmış olan mağlubiyetten dolayı oyuncuların morallerinin oldukça bozuk bulunduğunun altını çizen Cerrah, "Öncelikle onlarla bire bir temasa geçerek, motivasyonlarını artırmaya çalıştık. İki deplasmandan sonra önümüzde 1954 Kelkit maçı var. Hemen ekibimizi yollayarak, rakibimiz hakkında görüntülü analizlerimizi aldık. Rakibimiz genç ve dinamik bir takım. Bu yüzden hiç kolay bir mücadele olmayacak. Her ne kadar iç sahada olsak da daha akılcı bir oyun planıyla sahada olmamız gerekiyor. Bu hafta tüm çalışmamızı buna göre planlıyoruz. Transfer sürecinde 20 yeni oyuncu aramıza katıldı. 1954 Kelkit maçından galibiyet çıkararak taraftarımızı sevindirmek istiyoruz. Edirnespor maçında aldığımız üç puan, direkt rakibimiz olduğu için çok önemliydi. Karşıyaka deplasmanında da en azından mağlup olmadık. Taraftarlarımız iki maçta da çok iyi destek olarak oyuncuların mevcut motivasyonlarını yukarı çektiler" dedi. - ESKİŞEHİR

"Eskişehirspor'da 20 yeni transferin ardından gelen puanlar havayı değiştirdi" haberi, 24 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.