Eskişehirspor Taraftarları Kütahya'ya Yolculuk Yaptı

Eskişehirspor taraftarları, Belediye Kütahyaspor maçı için ortalama 300 kişiyle yola çıktı. Kütahya İl Güvenlik Kurulu Kararı neticesinde taraftarların tribüne alınmayacağı açıklanmıştı sadece daha sonrasında yasağın kalkmasıyla taraftarlar deplasmana gitmek için hazırlıklarını yapmış oldu. Takımlarını yalnız bırakmak istemeyen taraftarlar, ligin son düzlüğünde deplasman yolunu tuttu.
Eskişehirspor taraftarları, Kütahya'da oynanacak olan Belediye Kütahyaspor maçı için yaklaşık 300 kişiyle yola çıktı.
TFF 3. Lig 1. Grup 32. haftasında Eskişehirspor, Belediye Kütahyaspor ile deplasmanda karşı karşıya gelecek. Geçtiğimiz günlerde Kütahya İl Güvenlik Kurulu Kararı neticesinde Eskişehirspor taraftarlarının tribüne alınmayacağı açıklanmıştı. Daha sonra taraftar yasağının kalktığı haberini alan taraftarlar, deplasmana gitmek için hazırlıklarını yaptı. Eskişehirsporlu taraftarlar, bugün saat 15.00'da başlayacak maç için erken saatlerde yola çıktı. Ligin son düzlüğünde takımlarını yalnız bırakmak istemeyen taraftarlar, yaklaşık 300 kişiyle deplasman yolunu tuttu. - ESKİŞEHİR
"Eskişehirspor Taraftarları Kütahya'ya Yolculuk Yaptı" haberi, 07 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.