Eskişehirspor iç sahada 5 ay sonra galibiyet peşinde

TFF 3. Lig ekiplerinden Eskişehirspor, 25. hafta mücadelesinde karşılaşacağı 1954 Kelkit Belediyespor maçına yengi parolasıyla hazırlanırken, iç sahadaki son yengi 5 ay ilkin oynanan Yomraspor mücadelesinde gelmişti.
TFF 3. Lig ekiplerinden Eskişehirspor, 25. hafta mücadelesinde karşılaşacağı 1954 Kelkit Belediyespor maçına yengi parolasıyla hazırlanırken, iç sahadaki son yengi 5 ay ilkin oynanan Yomraspor mücadelesinde gelmişti.
Eskişehirspor, 25. haftada karşılaşacağı 1954 Kelkit Belediyespor maçının hazırlıklarını meydana getirilen son idmanla tamamladı. Yeni transferlerin takıma katılmasıyla beraber ciddi bir çıkış yakalayan Kırmızı Şimşekler, 1954 Kelkit Belediyespor maçında alacağı galibiyetle uzun bir aranın peşinden düşme potasından çıkmak istiyor. Düşme potasının 22 puanla üstünde yer alan Şile Yıldızspor ile 3 puan fark bulunan Es-es, 5 ay aranın peşinden iç sahada alacağı galibiyetle rakibiyle puanları eşitlemek istiyor. Eskişehirspor'un ligde iç sahada almış olduğu ilk ve son yengi 9. haftada oynanan Yomraspor mücadelesinde 2-1'lik skorla gelmişti. Eskişehirspor, bu hafta oynayacağı 1954 Kelkit Belediyespor'un peşinden haftaya ilk iç saha galibiyetini almış olduğu Yomraspor'a konuk olacak. - ESKİŞEHİR
"Eskişehirspor iç sahada 5 ay sonra galibiyet peşinde" haberi, 25 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.