Eskişehirli Sporcular İşitme Engelliler Güreş Şampiyonasında Madalyalarla Döndü

Eskişehirli Sporcular İşitme Engelliler Güreş Şampiyonasında Madalyalarla Döndü

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu tarafınca düzenlenen Büyükler Türkiye İşitme Engelliler Güreş Şampiyonası'nda savaşım eden Eskişehirli sporcular, 1 gümüş ve 1 bronz madalya kazanmıştır. Ahmet Oğuz Coşar 92 kilogram kategorisinde gümüş madalya, Recep Karakuş ise 77 kilogram kategorisinde bronz madalya elde etti. Antrenörler Mehmet Aykol ve Sercan Yalçın, sporcuları kutlama ederek gelecek

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu (TİESF) tarafından düzenlenen Büyükler Türkiye İşitme Engelliler Güreş Şampiyonası'nda mücadele eden Eskişehirli sporcular, minderden 1 gümüş, 1 bronz madalya ile ayrıldı.

Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu tarafından 19-21 Temmuz tarihlerinde Bursa'da düzenlenen Büyükler Türkiye İşitme Engelliler Güreş Şampiyonası büyük mücadeleye sahne oldu. Şampiyonaya Eskişehir'den katılan 2 sporcu elde ettikleri derecelerle Eskişehirlileri gururlandırdı. Sporculardan Ahmet Oğuz Coşar, 92 kilogram kategorisinde çıktığı minderde Türkiye ikinciliği elde ederek gümüş madalyanın sahibi olurken, 77 kilogramda mücadele eden Recep Karakuş üçüncülük elde ederek, bronz madalya kazandı.

Sporcuların her zaman destekçisi olan antrenörler Mehmet Aykol ve Sercan Yalçın, sporcuları tebrik ederek daha büyük başarılar kazanacaklarına inandıklarını söyledi. - ESKİŞEHİR

"Eskişehirli Sporcular İşitme Engelliler Güreş Şampiyonasında Madalyalarla Döndü" haberi, 22 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 22 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.