ES Elazığspor'da Hakkı İsmet cezalı duruma düştü

ES Elazığspor'un pazar günü Belediye Kütahyaspor ile oynadığı maçta sarı kart gören ve maçın ikinci yarısında sahada olmayan Hakkı İsmet Şimşek cezalı duruma düştü.
ES Elazığspor'un pazar günü Belediye Kütahyaspor ile oynadığı maçta sarı kart gören ve maçın ikinci yarısında sahada olmayan Hakkı İsmet Şimşek cezalı duruma düştü.
TFF 3. Lig 1. Grup'un 25. haftasında sahasında karşılaşmış olduğu maçta Belediye Kütahyaspor'a 1-0 yenilen ES Elazığspor'da Hakkı İsmet Şimşek cezalı duruma düştü. Maçın 28. dakikasında yargıcı Murat Kasap tarafınca uyarı alan tecrübeli oyuncu bu sürem toplamdaki 8. sarı kartını görmüş oldu ve ikinci kez cezalı duruma düştü. Hakkı İsmet, TFF 3. Lig 1. Grup'un 26. haftasında Elazığ'da oynanacak olan Edirnespor maçında sahada olamayacak. - ELAZIĞ
"ES Elazığspor'da Hakkı İsmet cezalı duruma düştü" haberi, 27 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.