Erman Toroğlu: VAR ile orta hakem küs

Erman Toroğlu: VAR ile orta hakem küs

''Bir de maçtan evvel kendisini ziyarete gelen gözlemcinin uzattığı eli sıkmıyor. Neden? Çünkü geçmişte husumetleri varmış."

Toroğlu, Türkiye'de hakemlerin Cüneyt Çakır'ı tutanlar ve karşı olanlar şeklinde ikiye bölündüğünü belirterek, "Diyorlar ki hakemleri yapay zeka ile atıyoruz. Ya yürüyün gidin… Siz bırakın yapay zekayı, yatay zekayla bile hakem atayamazsınız. Ali Palabıyık 4 hafta evvel çok kötü bir maç yönetiyor. 3 tane siyah-beyaz hata var. Yani yüz üzerinden 25 alacak tabiri caizse. Bir de maçtan evvel kendisini ziyarete gelen gözlemcinin uzattığı eli sıkmıyor. Neden? Çünkü geçmişte husumetleri varmış." diye yazdı.

Bazı VAR hakemleri ile maçları yöneten isimlerin küs olduğunu kaydeden Toroğlu, "İki küs adam birbirine nasıl yardımcı olur bu bir… İki; maçlarda Murat Ilgaz'ın VAR hakemlerine 'Çok fazla VAR'a hakem çağırıyorsunuz, yüzde yüz olmadan çağırmayın' diye bir talimatı var. Bu kesin bilgi. O zaman ne oluyor, VAR hakemi iyi para alıyor. Çağırırsa belki para alamayacak, o yüzden de çağırmıyor. Yahu kardeşim siz doğruyu bulacaksınız. Murat Ilgaz'dan korkarak hakemi VAR'a çağırmamak ne! Size Murat Ilgaz mı lazım yoksa futboldaki adalet mi? Milletle dalga mı geçiyorsunuz, kendinizi tatmin mi ediyorsunuz." diye ifade etti.

"Erman Toroğlu: VAR ile orta hakem küs" haberi, 27 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 27 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.