Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti
Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde kabul ettiği Fenerbahçe A.Ş. Başkanı Ali Koç ile bir araya geldi.
Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden kabulle ilgili açıklama yapıldı.
Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Başkanımız Ali Koç'u Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde kabul etti. Başkanımız, görüşmede Sayın Cumhurbaşkanımıza, Fenerbahçemizin 2020-21 sezonu formalarını takdim etti."
"Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti" haberi, 22 Aralık 2021 tarihinde yazılmıştır. 22 Aralık 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.