Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti

Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti

Cumhurbaşkanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde kabul ettiği Fenerbahçe A.Ş. Başkanı Ali Koç ile bir araya geldi.

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden kabulle ilgili açıklama yapıldı.

Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Başkanımız Ali Koç'u Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde kabul etti. Başkanımız, görüşmede Sayın Cumhurbaşkanımıza, Fenerbahçemizin 2020-21 sezonu formalarını takdim etti."

 

"Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Koç'u kabul etti" haberi, 22 Aralık 2021 tarihinde yazılmıştır. 22 Aralık 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.