Erdoğan, Euroleague şampiyonu Fenerbahçe Beko’yu kabul etti

Erdoğan, Euroleague şampiyonu Fenerbahçe Beko’yu kabul etti

Erdoğan, THY Avrupa Ligi şampiyonu Fenerbahçe Beko basketbol takımını Vahdettin Köşkü’nde ağırladı. Takım kaptanı ve yönetim, Erdoğan’a özel hediyeler sundu.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, THY Avrupa Ligi şampiyonu olan Fenerbahçe Beko basketbol takımını Vahdettin Köşkü’nde kabul etti. Kabul töreninde, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, takım oyuncuları ve teknik kadro yer aldı.

Erdoğan, takımı tebrik ederek başarılarından dolayı kutladı ve toplu fotoğraf çektirdi. Ziyaret sırasında takım kaptanı Melih Mahmutoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a forma takdim etti. Ayrıca, Fenerbahçe Beko’nun maskotu olan peluş Yellow da Erdoğan’a hediye edildi.

Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak da kabulde hazır bulunarak bu önemli anlara eşlik etti. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Fenerbahçe Beko ile gerçekleştirdiği bu buluşma, spor dünyasında büyük yankı uyandırdı.

"Erdoğan, Euroleague şampiyonu Fenerbahçe Beko’yu kabul etti" haberi, 30 Mayıs 2025 tarihinde yazılmıştır. 30 Mayıs 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.