Erden Timur'dan Derbi Yorumu: "Liverpool Yorgunluğu Vardı Ama Güzel Mücadele Ettik"

Erden Timur'dan Derbi Yorumu:

Süper Lig’in 8. haftasında Galatasaray sahasında Beşiktaş ile karşılaştı. Rams Park’ta oynanan mücadelede taraflar sahadan 1-1’lik beraberlikle gitti.

Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında Rams Park'ta oynanan derbi mücadelesinde Galatasaray ile Beşiktaş 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın 12. dakikasında Rafa Silva'nın golüyle Beşiktaş öne geçerken, ev sahibi Galatasaray 55. dakikada İlkay Gündoğan ile beraberliği yakaladı.

Müsabakanın önemli anlarından biri ise 34. dakikada yaşandı; sarı-kırmızılı oyuncu Davinson Sanchez, Rafa Silva'ya yaptığı müdahalenin ardından doğrudan kırmızı kart görerek takımını uzun süre 10 kişi bıraktı.

ERDEN TIMUR'DAN MAÇ DEĞERLENDIRMESI

Karşılaşmayı stattan takip eden Galatasaray Sportif AŞ eski başkan vekili Erden Timur, stat çıkışında kısa bir değerlendirme yaptı. Timur, maçta alınan beraberliği ve takımın genel durumunu yorumladı:

"Liverpool karşılaşması müthiş bir galibiyetti. Böyle şeyler olur Şampiyonlar Ligi karşılaşmalarından sonra. Çok güzel gidiyoruz. Nazar değmesin. Muhtemelen Liverpool maçının yorgunluğu da vardı fakat çok güzel mücadele ettik" sözlerini sarf etti.

"Erden Timur'dan Derbi Yorumu: "Liverpool Yorgunluğu Vardı Ama Güzel Mücadele Ettik"" haberi, 05 Ekim 2025 tarihinde yazılmıştır. 05 Ekim 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.