EMS Yapı Sivasspor, MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü

EMS Yapı Sivasspor, MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü

EMS Yapı Sivasspor, Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında evinde MKE Ankaragücü ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü. Teknik direktör Servet Çetin yönetiminde meydana gelen antrenmanda takım, ısınma hareketleri, sürat çalışması,...

EMS Yapı Sivasspor, Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında evinde MKE Ankaragücü ile 18 Eylül Pazartesi günü yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, basına ve taraftara kapalı olarak teknik direktör Servet Çetin yönetiminde meydana gelen antrenman ısınma hareketleriyle başladı.

Ardından sürat çalışması yapan kırmızı-beyazlı ekip, son bölümde ise savunma ve taktik emekler gerçekleştirdi.

Ülkesinin milli takım kampından dönen Clinton N'jie de çalışmalarda yer aldı.

Fenerbahçe'den transfer edilen Burak Kapacak da kırmızı-beyazlı ekiple ilk antrenmanına çıktı.

Sivasspor, yarın yapacağı antrenmanla maçın hazırlıklarına devam edecek.

"EMS Yapı Sivasspor, MKE Ankaragücü maçının hazırlıklarını sürdürdü" haberi, 15 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 15 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.