EMS Yapı Sivasspor, MKE Ankaragücü maçı için hazırlıklarını sürdürüyor

EMS Yapı Sivasspor, MKE Ankaragücü maçı için hazırlıklarını sürdürüyor

EMS Yapı Sivasspor, Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında evinde MKE Ankaragücü ile yapacağı maçın hazırlıklarına devam ediyor. Teknik direktör Servet Çetin yönetiminde meydana gelen antrenmanda futbolcular, ısınma hareketleri, eğitsel oyunlar,...

EMS Yapı Sivasspor, Trendyol Süper Lig'in 5. haftasında evinde MKE Ankaragücü ile 18 Eylül Pazartesi günü yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Servet Çetin yönetiminde meydana gelen antrenman ısınma hareketleriyle başladı.

Ardından eğitsel oyun oynayan futbolcular, son bölümde ise şut ve taktik emekler gerçekleştirdi.

Sivasspor, yarın yapacağı antrenmanla maçın hazırlıklarını tamamlayarak kampa girecek.

Bu arada Sivasspor'un yeni transferi Fode Koita'nın yarın Sivas'a geleceğini açıklandı.

"EMS Yapı Sivasspor, MKE Ankaragücü maçı için hazırlıklarını sürdürüyor" haberi, 16 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 16 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.