Emre Belözoğlu pes mi ediyor? İstifa sinyali geldi!

Emre Belözoğlu pes mi ediyor? İstifa sinyali geldi!

MKE Ankaragücü teknik direktörü Emre Belözoğlu'ndan açıklama! Kayserispor'a 3-2 yenildikleri maçın peşinden görevden ayrılabileceğini açıklayan teknik direktör pes mi ediyor! Kulübü bırakabileceğini açıkladı!

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Kayserispor mağlubiyetinin ardından istifa sinyali verdi.

1840857-1-t.jpg

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Kayserispor'a 3-2 yenildikleri maçın ardından istifa edebileceğini söyledi..

Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Kayserispor mağlubiyetinin ardından yaptığı açıklamada şunları söyledi: "Analiz edilecek bir şey yok. Akşam başkanla konuşacağım, gereğini yapacağım. Kimsenin bundan şüphesi olmasın."

Emre Belözoğlu yenilgiden sonra istifa kararı aldığının sinyalini verdi.

"Emre Belözoğlu pes mi ediyor? İstifa sinyali geldi!" haberi, 24 Şubat 2024 tarihinde yazılmıştır. 24 Şubat 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.