Emre Belözoğlu: "Kupada sonuna kadar devam etmek istiyoruz" açıklaması!

MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, "Kupada gidebileceğimiz yere kadar gitmek istiyoruz" açıklaması ile vurgu yaptı!
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, "Kupada gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz" dedi.
TEKNİK DİREKTÖR EMRE BELÖZOĞLU KONUŞTU
Söz konusu Ziraat Türkiye Kupası 5. tur maçında MKE Ankaragücü, ev sahibi Çaykur Rizespor'u 3-1 mağlup ederek son 16 turuna yükseldi. Maç sonrası basın toplantısında Belözoğlu, şunları söyledi: "Ligde de kupada da golleri olan bir takımız. Enerjisi yüksek oyunculardan oluşan bir grubum var. Sağlam bir galibiyet aldık, oyuncularımı tebrik ediyorum. Bu sonuç maç için doğruydu.
"KUPA ŞAMPİYONU ANKARAGÜCÜ"
Biz bu mirasa sahip bir ekibiz. "Kupada sonuna kadar devam etmek istiyoruz" dedi. Kupa şampiyonu Ankaragücü diyen Emre Belözoğlu açıklamasında samimi tavır takındı.
"Emre Belözoğlu: "Kupada sonuna kadar devam etmek istiyoruz" açıklaması!" haberi, 16 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 16 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:İHA

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.