Emre Belözoğlu Galatasaray'ı tebrik etti: Haddimizi bilmemiz gerektiğini gösteren bir maç oldu

Emre Belözoğlu Galatasaray'ı tebrik etti: Haddimizi bilmemiz gerektiğini gösteren bir maç oldu

Başakşehir teknik direktörü Emre Belözoğlu, 7-0'lık yenilgi sonrasında yaptığı açıklamada "Galatasaray'ı tebrik ederim; bize haddimizi bilmemiz gerektiğini gösteren bir maç oldu" diye konuştu.

Süper Lig'de Galatasaray'a 7-0 kaybeden Başakşehir'de teknik direktör Emre Belözoğlu maçın ardından konuştu.

"Çok kolay bir maç oldu, zor falan bir maç oldu. Galatasaray'ı tebrik ederim, oyuncuların seviyesini gösterdiler. Teşekkür ederim. Bundan ders çıkaracağız. Haddimizi bilmemiz gerektiğini gösterdiler. Galatasaray'ı ve Okan Hoca'yı tebrik ederim. Baskıya karşılık veremedik. Sorumlusu benim. hem oyuncuların hem de bizim almamız gereken dersler var. Söyleyeceklerim bu maç için bu kadar." 

"Emre Belözoğlu Galatasaray'ı tebrik etti: Haddimizi bilmemiz gerektiğini gösteren bir maç oldu" haberi, 12 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 13 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.