Emre Belözoğlu bir açıklama daha yaptı: Eşim benden önce kimsenin elini tutmamış, bizde fazlasıyla şeref var

Emre Belözoğlu bir açıklama daha yaptı: Eşim benden önce kimsenin elini tutmamış, bizde fazlasıyla şeref var

Beşiktaş'a 2-0 yenik oldukları maçın peşinden ailesine yönelik tezahüratlarla ilgili sert açıklamalar icra eden Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, basın toplantısında da bu mevzuyla ilgili konuştu. Belözoğlu, birbirinden çarpıcı ifadeler kullandı.

Medipol Başakşehir Teknik Direktörü Emre Belözoğlu, Beşiktaş taraftarının ailesine yönelik yapmış olduğu tezahüratlarla ilgili maçın peşinden yapmış olduğu açıklamalardan sonrasında basın toplantısında da dikkat çeken ifadeler kullandı.

İşte Belözoğlu'nun basın toplantısındaki açıklamaları:

"ANNELERİNİN ELLERİNİ ÖPSÜNLER, EŞLERİNE SARILSINLAR"

"Benim anneme rahatça bu tarz şeyleri söyleyenlerin evlerine gittiklerinde annelerinin ellerinden öpmelerini isterim. Benim adıma bunu yapsınlar. Anneler en kıymetli varlıktır. Annesi olanlar annesinin elini öpsün, eşi olanlar gitsin bir kere sarılsın."

"NE YAZIK Kİ KIZLARIM GELDİ MAÇA"

"Hanım ne yazık ki iki kızımızı getirdi bu maça. Sağ olsun bizim yöneticiler de oraya yakın koydular. Çocuklar bir 30-35 dakika o sözleri dinlediler. Beşiktaş taraftarı, özünde bu değerlere sahiptir. Bu yaşanılanı ne haysiyetle ne insanlıkla bağdaştırmıyorum."

"EŞİM BENDEN ÖNCE KİMSENİN ELİNİ TUTMAMIŞ"

"Babamdan önce başkasının elini tutmamış bir annem ve benden önce kimsenin elini tutmamış bir eşim var. Şeref istiyorlarsa bizde fazlasıyla var. Bunu çok dile getiriyorlar. Önce bir dönsünler de kendilerine baksınlar."

"Emre Belözoğlu bir açıklama daha yaptı: Eşim benden önce kimsenin elini tutmamış, bizde fazlasıyla." haberi, 12 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
(1) Yorum