'El Toro' Maxi Gomez Trabzonspor'a imza attı

'El Toro' Maxi Gomez Trabzonspor'a imza attı

Trabzonspor, La Liga ekibi Valencia oyuncusu Maximiliano Gomez Gonzalez'i renklerine bağladı.

Trabzonspor'dan Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yapılan açıklamada, Valencia ile transferinde anlaşılan Maximiliano Gomez için kulübüne sözleşme fesih bedeli olarak 4 taksit halinde 3 milyon Euro ödenecek. Gomez'in başka bir kulübe transfer olması halinde Valencia'ya ayrıca, transfer olduğu kulübe ödenecek bedeller düşüldükten sonra kalan kısmının yüzde 25'i kadar ödeme yapılacak.

3+1 YILLIK ANLAŞMA YAPILDI

3+1 yıllık anlaşma yapılan Uruguaylı santrafora ise her yıl için 1 milyon 750 bin Euro, her bir sezon için şarta bağlı olmak üzere prim ve Trabzonspor'a ait opsiyon hakkının kullanılması halinde 2025-26 futbol sezonunda 1 milyon 750 bin Euro ödenecek. Gomez'in menajerine de ayrıca futbolcuya ödenecek brüt ücret tutarının yüzde 5'i oranında ödeme yapılacak.

'HOŞGELDİN EL TORO'

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu ile İstanbul'da resmi sözleşme imzalayan santrfor için Trabzonspor kulübü mesaj yayınladı. Trabzonspor'dan yayınlanan mesajda "Fırtına'nın Boğa'sı imzayı attı. Trabzonsporumuza hoş geldin "El Toro" Maxi Gomez" ifadeleri yer aldı.

"'El Toro' Maxi Gomez Trabzonspor'a imza attı" haberi, 01 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 01 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.