Ekrem Örenç: "Ümraniyespor ofansif varlık gösteremeden 1 puan aldı"

Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ekrem Örenç, Ümraniyespor maçı ile ilgili yapmış olduğu açıklamada, "Ümraniyespor, ofansif olarak fazla varlık gösteremeden 1 puanla evine döndü.
Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ekrem Örenç, Ümraniyespor maçı ile ilgili yapmış olduğu açıklamada, "Ümraniyespor, ofansif olarak fazla varlık gösteremeden 1 puanla evine döndü. Biz galibiyeti istiyorduk ancak bu şekilde bitti" dedi.
Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Kasımpaşa, sahasında karşılaşmış olduğu Ümraniyespor ile 1-1 berabere kaldı. Mücadelenin peşinden Kasımpaşa Teknik Sorumlusu Ekrem Örenç, basın toplantısında açıklamalarda bulunmuş oldu. Örenç, galibiyeti istedikleri müsabakadan beraberlik aldıklarının altını çizerek, "Kasımpaşa olarak ilk 10 dakika iyi oynadık fakat 10. dakikadan sonrasında Ümraniyespor oyunu dengeye getirdi. Bu dengede maç 45 dakika sürdü. İlk yarı dengede bir oyun oldu. İkinci yarı 75'e kadar bizim kontrolümüzün altındaydı. Pozisyonlara girdik. Rakip kaleye 20 şut attık. Bunlardan sonuca ulaşamadık. 75'ten sonrasında oyun gene dengelendi. Ümraniyespor, ofansif olarak fazla varlık gösteremeden 1 puanla evine döndü. Biz galibiyeti istiyorduk sadece bu şekilde bitti" şeklinde konuştu.
Oyuncu değişimleri ile ilgili sorulan soruya Örenç, "5 sakat oyuncumuz var. Forvet hattı sakat. Yedek kulübemizde forvete destek verecek oyuncu olmadığından 5 oyuncu değiştirmedik" diye yanıt verdi. - İSTANBUL
"Ekrem Örenç: "Ümraniyespor ofansif varlık gösteremeden 1 puan aldı"" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.