Edin Dzeko, sağlık kontrolünden geçti: Muhteşem Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olduğum için mutlu ve gururl

Edin Dzeko, sağlık kontrolünden geçti: Muhteşem Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olduğum için mutlu ve gururl

Fenerbahçe'nin transferini KAP'a bildirdiği Bosna Hersekli golcü oyuncu Edin Dzeko, sağlık kontrolünden geçtikten sonra sarı-lacivertli formayı giydi.

Fenerbahçe Kulübünden yapılan açıklamaya göre, Edin Dzeko, Ülker Stadyumu'nda Başkan Ali Koç, Genel Sekreter Burak Çağlan Kızılhan ve Sportif Direktör Mario Branco eşliğinde 2 yıllık sözleşmeyi imzaladı.

Sabah erken saatlerde İstanbul'a gelen golcü, sağlık kontrolünden geçtikten sonra imza töreni için geldiği Ülker Stadyumu'nda sarı-lacivertli formayı giydi.

Edin Dzeko: "Muhteşem Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olduğum için mutlu ve gururluyum"

Kendisini sarı-lacivertli renklere bağladıktan sonra Fenerbahçe TV'ye açıklamalarda bulunan Dzeko, transfer konusunda doğru bir karar verdiğini belirterek "Harika duygular yaşıyorum. Fenerbahçe’nin büyük bir kulüp olduğunu zaten biliyordum ancak buraya geldikten sonra geçirdiğim kısa sürede çok doğru bir karar verdiğimi anladım ve sahaya çıkmak için sabırsızlanıyorum." ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe ailesinin bir parçası olmaktan dolayı memnun olduğunu da ifade eden Bosna Hersekli golcü, sözlerini şöyle tamamladı:

“Muhteşem Fenerbahçe ailesinin bir parçası olduğum için mutlu ve gururluyum. Taraftarlarımıza şunu söylemem gerekiyor, oynayacağımız her maçta ve yapacağımız her antrenmanda elimden gelenin en iyisini yapacağım.”

"Edin Dzeko, sağlık kontrolünden geçti: Muhteşem Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olduğum için mut." haberi, 22 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 22 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.