Duygu dolu anlar! Galatasaray, Ahmet Çalık'ı unutmadı

Galatasaray'da Teknik Direktör Okan Buruk, Kerem Aktürkoğlu ve Barış Alper Yılmaz, Konyaspor'a attıkları golün peşinden Ahmet Çalık'ı andı.
Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasında Konyaspor'la karşı karşıya gelen Galatasaray, attığı ilk golden sonrasında Ahmet Çalık'ı andı.
BURUK ALKIŞ ALDI
Milot Rashica'nın golünden sonrasında Ahmet Çalık'ın formasıyla tribünlere merhaba veren Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk alkış aldı.
KAMERAYA KOŞTULAR
Kerem Aktürkoğlu ve Barış Alper Yılmaz da golden sonrasında Ahmet Çalık'ı andı. Kerem Aktürkoğlu'nun formayı öpmüş olduğu anlamış olur yürek ısıttı.
"Duygu dolu anlar! Galatasaray, Ahmet Çalık'ı unutmadı" haberi, 17 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.