Dusan Tadic, Fenerbahçe ile ilk antrenmanına çıktı!

Fenerbahçe'nin yeni transferi Dusan Tadic, takımla beraber ilk antrenmanına çıktı. Takım kaptanı Dzeko tarafınca karşılanan Sırp yıldız, antrenman öncesi kahve içti ve tesisleri gezdi. Antrenman, İsmail Kartal yönetiminde koşu, ısınma, koordinasyon hareketleri, pas emekleri, taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı. Tadic, Fenerbahçe'ye imza attıktan sonrasında taraftarlara destek çağrısı yap
Fenerbahçe'de hazırlıklar sürürken sarı-lacivertlilerin yeni transferi Dusan Tadic takımla birlikte ilk antrenmanına çıktı. Takım kaptanlığını üstlenen Dzeko, kapıda karşıladığı Sırp yıldızla önce kahve içti, ardından ise tesisleri gezdirdi.
ANTRENMAN, TAKTİK VE BİREYSEL ÇALIŞMALARLA TAMAMLANDI
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen idman, koşu, ısınma ve koordinasyon hareketleri ile başladı. Pas çalışmalarıyla devam eden antrenman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı.
"FENERBAHÇE'NİN PARÇASI OLMAK HARİKA BİR DUYGU"
Tadic, Fenerbahçe'ye imza attıktan sonra yaptığı açıklamada, "Böylesine büyük bir kulübün parçası olmak harika bir duygu. Fenerbahçe'nin harika bir taraftarı var ve onların önünde futbol oynamak için sabırsızlanıyorum. Fenerbahçe taraftarı ile birçok kupa kazanmak istiyorum. Bizim için çok değerliler. Onların desteklerine çok ihtiyacımız var. Taraftarlarımızın enerjisi ile birlikte çok başarılı olacağız." demişti.

"Dusan Tadic, Fenerbahçe ile ilk antrenmanına çıktı!" haberi, 19 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 19 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.




YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.