Dursun Özbek'ten Beşiktaş'a video yanıtı: Özür bekliyoruz, yaptıklarını yanlarına kâr bırakmayacağız

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Beşiktaş'ın Milot Rachica transferini açıklarken yaptığı paylaşımla ilgili olarak, "Özür bekliyoruz, kimsenin yanına yaptıklarını kâr bırakmayacağız" diye konuştu.
Dursun Özbek, sponsorluk anlaşması için düzenlenen basın toplantısında gündeme dair açıklamalarda bulunmuş oldu.
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, sponsorlukla ilgili yapılan basın toplantısında açıklamalarda bulunmuş oldu. Başkan Özbek, Beşiktaş'ın Milot Rashica transferini açıklarken yaptığı paylaşımla ilgili olarak ise, "Beşiktaş Kulübü'nden özür bekliyoruz. "Kimsenin yanına yaptıklarını kâr bırakmayacağız. Buna sebep verenlerden hesabını soracağız.
Beşiktaş ile yüzyıldan beri mücadele ediyoruz. Onların büyükleri ve kurucuları mevzusunda her zaman saygılıyız. Beşiktaşlı yöneticilere soruyorum; Niye buna gereksinim duydunuz ve bundan ne yarar sağladınız" ifadelerini kullandı.
"Nokta atışı transfer yapacağız"
Başkan Özbek transfer çalışmalarıyla ilgili de bilgi vererek, "İsim söylemem doğru olmaz ama bazı noktalara nokta atışı transfer yapacağız. En kısa sürede bitirmenin peşindeyiz. Galatasaray taraftarları hiç endişe etmesin" ifadelerini kullandı.
"Tete bizim oyuncumuz"
Başkan Özbek, Shakhtar Donetsk'in Tete transferinde hak iddia etmesiyle ilgili konuya da değindi. Özbek, Brezilyalı yıldızın transferiyle iligli olarak da; "Konuyu hukukçularla konuştuk ve bu transferi yaptık. Tete transferinde risk görmedik. Tete, bizim oyuncumuz ve kısa sürede takıma katılacak" dedi.
"Dursun Özbek'ten Beşiktaş'a video yanıtı: Özür bekliyoruz, yaptıklarını yanlarına kâr bırakmayacağ." haberi, 17 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 17 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.
