DG Sivasspor-Konyaspor maçında tribünler boş kaldı

DG Sivasspor-Konyaspor maçında tribünler boş kaldı

DG Sivasspor'un Konyaspor ile oynadığı maçı azca sayıda yandaş takip etti. Tribünde ortalama 6 bin şahıs yer alırken, büyük boşluklar göze çarptı.

DG Sivasspor'un Konyaspor ile oynadığı maçı az sayıda taraftar takip etti.

Sivasspor'un Spor Toto Süper Lig'in 36. haftasında Konyaspor ile oynadığı maçı tribünde az sayıda kırmızı-beyazlı taraftar takip etti. Yaklaşık 6 bin kişi tribünlerde takımını desteklerken, büyük boşluklar göze çarptı.

Tribünlerde yerini alan yaklaşık kırmızı-beyaz sevdalıları ise takımlarına destek verdi. Maç öncesi futbolcuları tribünlere çağırıp yumruk şov yaptıran taraftarlar, tezahüratlarla takımlarına destek oldu. - SİVAS

"DG Sivasspor-Konyaspor maçında tribünler boş kaldı" haberi, 30 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 30 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.