DG Sivasspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını tamamladı

DG Sivasspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını tamamladı

Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk maçında sahasında Fenerbahçeyi konuk edecek Sivasspor, antrenmanlarını tamamlayarak maça hazır hale geldi. Mücadele yarın saat 20.30'da Sivas 4 Eylül Stadyumunda oynanacak.

Ziraat Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe ile karşılaşacak DG Sivasspor maçın hazırlıklarını tamamladı.

Ziraat Türkiye Kupası yarı final ilk maçında sahasında Fenerbahçe'yi konuk edecek Sivasspor, bugün yaptığı antrenmanla mücadelenin hazırlıklarını tamamladı.

Teknik Direktör Rıza Çalımbay yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman 1 saat sürdü. Isınma ve açma germe hareketleriyle başlayan antrenman, top kapma, pas ve baskı çalışmasıyla devam etti. Yiğidolar son bölümde ise taktik ağırlıklı çalışmalar yaptı.

Sivasspor ile Fenerbahçe yarın saat 20.30'da Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda karşılaşacak. Mücadelede hakem Atilla Karaoğlan görev yapacak. - SİVAS

"DG Sivasspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını tamamladı" haberi, 02 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.