Derbinin kazananı Kaş Belediye Spor oldu

Derbinin kazananı Kaş Belediye Spor oldu

Antalya Büyükler 2. Amatör Küme 1. Grup ilk haftasında Kaş Belediye Spor ile Kaş Genç Spor karşı karşıya geldi.

Antalya Büyükler 2. Amatör Küme 1. Grup ilk haftasında Kaş Belediye Spor ile Kaş Genç Spor karşı karşıya geldi. Ağullu Futbol Sahası'nda oynanan derbiyi, Kaş Belediye Spor 2-0'lık skorla kazanmıştır.

Kaş Belediye Spor'a galibiyeti getiren golleri, Mustafa Emir Avcı ve Ali Kavcar kaydetti. Avcı, Kaş Belediye Spor'un gol atan ilk oyuncusu oldu.Ev sahibi turkuaz-beyazlılar, sahaya üstünde "Türkiye bizim canımız, yaralarımızı beraber saracağız" yazılı pankartla çıktı.

Mücadeleye etkili süregelen Kaş Belediye Spor, 33. dakikada Mustafa Emir Avcı'yla golü buldu ve ilk yarıyı önde tamamladı. İkinci yarıda boş alanları iyi değerlendiren Kaş Belediye Spor, 70. dakikada Ali Kavcar'la farkı 2'ye çıkardı. Mücadelenin kalan dakikalarında başka gol olmayınca derbi maçı, Kaş Belediye Spor'un 2-0 üstünlüğüyle sona erdi.

Karşılaşmada, Kaş Belediye Spor'da Osman Sefa Tuncer, Mustafa Emir Avcı, Muammer Onur Çetin, Hakan Demircan, Faruk Sarımsı ve teknik görevli Mehmet Ada, konuk takımda ise Utku Koca sarı kart görmüş oldu.Belediye Başkanı Mutlu Ulutaş, maçtan sonrasında soyunma odasında futbolcular ile teknik ekibi ve yöneticileri kutlama etti.

Kaş Belediye Spor, gelecek hafta deplasmanda 1954 Finike Gençlik ve Spor'la karşılaşacak. - ANTALYA

"Derbinin kazananı Kaş Belediye Spor oldu" haberi, 19 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.