Derbide Rashica krampon fırlattı

Derbide Rashica krampon fırlattı

Beşiktaş'ta derbi maçta Mert Günok'un kırmızı kartı sonrası oyundan alınan Milot Rashica, fena sinirlendi.

Süper Lig’in 9. haftasında Galatasaray ile Beşiktaş, RAMS Park’ta karşı karşıya geldi.

Siyah Beyazlıların kalecisi Mert Günok, 30. dakikada kırmızı kart gördü.

Kart sonrası oyuna Ersin Destanoğlu girerken, Milot Rashica kenara geldi. Kosovalı oyuncu, yedek kulübesinde kramponları ve su şişesini kenara fırlattı.

İşte o an:

rsahica.jpg(Fotoğraf: Adem Kabayel / Yeniçağ Spor)

"Derbide Rashica krampon fırlattı" haberi, 21 Ekim 2023 tarihinde yazılmıştır. 22 Ekim 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı