Derbi galibiyetinin ardından Beşiktaş, Galatasaray ile dalga geçti

Beşiktaş, Galatasaray'ı 3-1'li skorla geçtikleri derbinin peşinden sosyal medya hesabından peş peşe paylaşımlar gerçekleştirmiş oldu. Siyah-Beyazlı ekibin, Galatasaray'ın "Konsantrasyon" mottosuyla dalga geçen paylaşımı taraftarlarından büyük ilgi görmüş oldu.
Beşiktaş, sahasında Galatasaray'ı 3 golle geçerek zirveyi karıştırdı. Siyah-beyazlılar kritik derbi zaferi sonrası peş peşe paylaşımlarda bulundu.
ABOUBAKAR 'IN GÖRSELİYLE "AŞKIN OLAYIM" PAYLAŞIMI
Beşiktaş ilk paylaşımında "Susma" emojisi kullanırken, İkinci paylaşımda ise Galatasaray'ın Icardi'nin attığı gollerden sonra çaldığı "Aşkın olayım" şarkısından bir dize paylaştı. Siyah-beyazlıların gönderisinde Aboubakar'ın fotoğrafı kullanılırken, "İşte seninle bir ömür böyle" ifadesi yer aldı.
"KONSANTRASYON" MOTTOSUNU TİYE ALDILAR
Beşiktaş, taraftarından çok beğeni alan son gönderisinde ise Galatasaray'ın "Konsantrasyon" mottosunu tiye aldı. Siyah-beyazlılar, kedi görseli kullanarak, gülme anlamına gelen harfler paylaştı.
SKORBOARD PAYLAŞTILAR
Beşiktaş dördüncü gönderisinde ise Galatasaray'ın Vodafone Park'ta oynadığı derbilerde aldığı sonuçların skorboardlarını paylaştı ve "8-9 senedir..." ifadelerini kullandı.
"Derbi galibiyetinin ardından Beşiktaş, Galatasaray ile dalga geçti" haberi, 01 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.




YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.