Derbi galibiyetinin ardından Beşiktaş, Galatasaray ile dalga geçti

Derbi galibiyetinin ardından Beşiktaş, Galatasaray ile dalga geçti

Beşiktaş, Galatasaray'ı 3-1'li skorla geçtikleri derbinin peşinden sosyal medya hesabından peş peşe paylaşımlar gerçekleştirmiş oldu. Siyah-Beyazlı ekibin, Galatasaray'ın "Konsantrasyon" mottosuyla dalga geçen paylaşımı taraftarlarından büyük ilgi görmüş oldu.

Beşiktaş, sahasında Galatasaray'ı 3 golle geçerek zirveyi karıştırdı. Siyah-beyazlılar kritik derbi zaferi sonrası peş peşe paylaşımlarda bulundu.

ABOUBAKAR 'IN GÖRSELİYLE "AŞKIN OLAYIM" PAYLAŞIMI

Beşiktaş ilk paylaşımında "Susma" emojisi kullanırken, İkinci paylaşımda ise Galatasaray'ın Icardi'nin attığı gollerden sonra çaldığı "Aşkın olayım" şarkısından bir dize paylaştı. Siyah-beyazlıların gönderisinde Aboubakar'ın fotoğrafı kullanılırken, "İşte seninle bir ömür böyle" ifadesi yer aldı.

Derbi zaferi sonrası Beşiktaş, yaptığı paylaşımla Galatasaray'ı fena tiye aldı

"KONSANTRASYON" MOTTOSUNU TİYE ALDILAR

Beşiktaş, taraftarından çok beğeni alan son gönderisinde ise Galatasaray'ın "Konsantrasyon" mottosunu tiye aldı. Siyah-beyazlılar, kedi görseli kullanarak, gülme anlamına gelen harfler paylaştı.

Derbi zaferi sonrası Beşiktaş, yaptığı paylaşımla Galatasaray'ı fena tiye aldı

SKORBOARD PAYLAŞTILAR

Beşiktaş dördüncü gönderisinde ise Galatasaray'ın Vodafone Park'ta oynadığı derbilerde aldığı sonuçların skorboardlarını paylaştı ve "8-9 senedir..." ifadelerini kullandı.

Derbi zaferi sonrası Beşiktaş, yaptığı paylaşımla Galatasaray'ı fena tiye aldı

"Derbi galibiyetinin ardından Beşiktaş, Galatasaray ile dalga geçti" haberi, 01 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.