Depremzede boksör Nurgül Güzel Türkiye Boks Şampiyonası'nda üçüncü oldu

Malatyalı depremzede boksör Nurgül Güzel, Kocaeli'de düzenlenen U22 Erkekler ve Kadınlar Türkiye Boks Şampiyonası'nda 60 kilogramda üçüncülük elde etti. Güzel, depremden etkilendiğini ama sporla bu durumu atlatmak istediğini belirtti.
Malatyalı depremzede boksör Nurgül Güzel, Kocaeli'de katılmış olduğu U22 Erkekler ve Kadınlar Türkiye Boks Şampiyonası 60 kilogramda üçüncü oldu.
Kocaeli'de meydana gelen U22 Erkekler ve Kadınlar Türkiye Boks Şampiyonası'na katılan Malatyalı depremzede boksör Nurgül Güzel, kategorisinde üçüncülük elde etti. İlk defa katılmış olduğu Türkiye Boks Şampiyonası'nda üçüncü olduğu için mutlu olduğunu belirten Güzel, "Aslında hiçbir zaman böyle bir hedefim yoktu. Depremden çok etkilendim. Psikolojik olarak herkes gibi çok etkilendim. Spor ile bu psikolojiyi atlatmak istedim" dedi.
"Hem psikolojik olarak düzeldim hem de sporda iyi bir başarı elde ettim"
Antrenörü Ramazan Yavuz'un bu süreçte psikolojik olarak da kendisine destek ve moral verdiğini belirten Güzel, "Yaklaşık 2 ay spor yaptıktan sonra şampiyonaya katılmak istedim fakat ailem ilk etapta izin vermedi. Hocam hem beni hem de ailemi şampiyonaya katılmam adına ikna etti. Maçlara bir hafta kala ekip olarak il haricinde kampa girdik. Kısa sürede hem psikolojik olarak düzeldim hem de sporda iyi bir başarı elde ettim" diye konuştu.
İnönü Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu Hemşirelik Fakültesi Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik 2. Sınıf Öğrencisi olan Güzel, "Bundan sonra hem eğitim ve hem sporu birlikte ilerletmek istiyorum. Tekrardan destek veren herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. - MALATYA
"Depremzede boksör Nurgül Güzel Türkiye Boks Şampiyonası'nda üçüncü oldu" haberi, 09 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 09 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.