Denizlispor'da kötü gidiş bitecek

Denizlispor'da kötü gidiş bitecek

SPOR Toto 1'inci Lig'de evinde Erzurumspor FK'ya yenilerek düşme hattından çıkamayan Altaş Denizlispor'da Başkan Mehmet Uz, beklemedikleri bir yenilgi aldıklarını belirterek, "Önümüzde 11 maçlık uzun bir periyot var. En kısa zamanda bu puan kayıplarını telafi edeceğiz" dedi.

SPOR Toto 1'inci Lig'de evinde Erzurumspor FK'ya yenilerek düşme hattından çıkamayan Altaş Denizlispor'da Başkan Mehmet Uz, beklemedikleri bir yenilgi aldıklarını belirterek, "Önümüzde 11 maçlık uzun bir periyot var. En kısa zamanda bu puan kayıplarını telafi edeceğiz" dedi.

Hafta sonunda oynayacakları Pendikspor maçı ile fena gidişe son vereceklerine inandığını kaydeden Mehmet Uz, "Erzurumspor FK müsabakasını kazanarak avantaj elde etmek istiyorduk sadece bunu başaramadık" şeklinde konuştu. "Lig oldukça çetin geçiyor. Beklenmeyen puan kayıplarına üzülüyoruz sadece umutsuzluğa kapılmıyoruz" diyen Uz, "Önümüzde 11 maç daha var. Son 2 haftayı fikstür gereği ligden çekilen takımlarla oynayacağımız için bu maçlarda 6 puan hanemize yazılacak. Geride kalan 9 haftada bize gereken puanları toplayarak hedefimize ulaşacağız. Zor günlerde birlik beraberlik içinde olmak zorundayız. Taraftarlarımız maçtan sonra bize olan güven ve desteklerini ziyaretleriyle yine gösterdiler. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İnşallah Pendikspor maçı ile birlikte çıkışa geçeceğiz" ifadelerini kullandı.


- Denizli

"Denizlispor'da kötü gidiş bitecek" haberi, 14 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.