Denizlispor Teknik Sorumlusu: Bu takımlar bizim takımlarımız

Denizlispor Teknik Sorumlusu: Bu takımlar bizim takımlarımız

Denizlispor, Altay'a 3-0 yenik oldu. Teknik Sorumlusu Namık Kemal Sarıyer, genç bir ekiple savaşım ettiklerini ve bu takımların küllerinden tekrardan doğacağını söylemiş oldu.

Denizlispor Teknik Sorumlusu Namık Kemal Sarıyer, Altay maçının ardından yaptığı açıklamada, "Bu takımlar bizim takımlarımız. Küllerinden yeniden doğacaktır" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 36. haftasında Denizlispor, konuk olduğu Altay'a 3-0 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Denizlispor Teknik Sorumlusu Namık Kemal Sarıyer, "Bu takımlar bizim takımlarımız. Küllerinden yeniden doğacaktır. Genç bir ekiple mücadele ettik. U19 Takımı benim takımım. Altay tecrübeli oyunculardan kurulu bir takım. Yine iyi de mücadele ettik. Tabii ki saha içerisinde tecrübe farkını gördük. Altay bu 3 puanla kümede kaldı muhtemelen" diye konuştu. - İZMİR

"Denizlispor Teknik Sorumlusu: Bu takımlar bizim takımlarımız" haberi, 07 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.