Denizlispor Başkanı ve Yönetim Üyeleri Denizli Valisi ile Görüştü

Denizlispor Başkanı ve Yönetim Üyeleri Denizli Valisi ile Görüştü

Denizlispor Başkanı Mehmet Uz ve yönetim kurulu üyeleri, yeni göreve başlayan Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun'u ziyaret etti. Görüşmede kulüp çalışmaları hakkında bilgi verildi ve Vali Coşkun'a başarılar dildendi. Buluşmanın anısına...

Denizlispor Başkanı Mehmet Uz ve yönetim üyeleri, yeni göreve başlayan Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun ile bir araya geldi.

Denizlispor Başkanı Mehmet Uz ve yönetim kurulu üyeleri, Denizli Valisi Ömer Faruk Coşkun'u makamında ziyaret etti. Görüşmede Vali Ömer Faruk Coşkun'a kulüp çalışmaları ile ilgili bilgi verildi. Denizlispor yönetimi, Vali Coşkun'a görevinde başarılar diledi. Buluşmanın anısına üzerinde adı yazılı forma Coşkun'a armağan edildi. Hatıra fotoğrafın peşinden görüşme sona erdi. - DENİZLİ

"Denizlispor Başkanı ve Yönetim Üyeleri Denizli Valisi ile Görüştü" haberi, 13 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 13 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.