Cumhurbaşkanı Erdoğan, Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u tebrik etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u tebrik etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından yayınladığı mesajla TFF 1. Lig play-off finalinde Bodrumspor'u 2-1 yenik ederek Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u kutlama etti.

TFF 1. Lig play-off finalinde Bodrumspor'u yenen Pendikspor, Süper Lig'e yükselmeyi başardı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan sosyal medya hesabından Pendikspor'a tebrik mesajı paylaştı.

"PENDİKSPOR'U VE TARAFTARLARINI TEBRİK EDİYORUM"

Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı paylaşımda, "Spor Toto Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u, taraftarını ve tüm Pendikli vatandaşlarımızı tebrik ediyor, yeni sezonda mücadele edecek tüm takımlarımıza şimdiden başarılar diliyorum" ifadelerine yer verdi.

İşte Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın o paylaşımı;

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Süper Lig'e yükselen Pendikspor'a tebrik

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u tebrik etti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u tebrik etti

"Cumhurbaşkanı Erdoğan, Süper Lig'e yükselen Pendikspor'u tebrik etti" haberi, 08 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 08 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.