Cumhurbaşkanı Erdoğan, Manchester City'i tebrik etti

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'da oynanan 2023 UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde, İngiltere temsilcisi Manchester City'in şampiyonluğunu kutladı ve Türkiye'nin misafirperverliğini övdü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul'da oynanan 2023 UEFA Şampiyonlar Ligi finalinde, İtalyan ekibi Inter'i 1-0 mağlup ederek kupanın sahibi olan İngiltere temsilcisi Manchester City'i tebrik etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, " Türkiye'nin göz bebeği, medeniyetlerin beşiği İstanbul'umuzun ev sahipliğinde, Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda oynanan, dünyanın en büyük spor organizasyonlarından biri olan Şampiyonlar Ligi finalinde şampiyonluğa ulaşan Manchester City takımını tebrik ediyorum. Türkiye'nin misafirperverliğini bir kez daha kanıtlayan, bu büyük organizasyonun sorunsuz ve başarılı bir şekilde düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum." ifadesini kullandı.
"Cumhurbaşkanı Erdoğan, Manchester City'i tebrik etti" haberi, 11 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 11 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.