Çeşme Belediyespor zorlu maçta 1-1 berabere kaldı

Çeşme Belediyespor, sahasında ağırladığı lig lideri Yunus Emre Belediyespor ile 1-1 berabere kalırken, Ortaköyspor'u deplasman maçında 1-0 yenen Aliağa FAŞ 42 puanla lig lideri oldu.
Çeşme Belediyespor, sahasında ağırladığı lig lideri Yunus Emre Belediyespor ile 1-1 berabere kalırken, Ortaköyspor'u deplasman maçında 1-0 yenen Aliağa FAŞ 42 puanla lig lideri oldu.
Bölgesel Amatör Lig 10. Grup'ta savaşım eden Çeşme Belediyespor, uzun süredir lig liderliğini sakınan Yunus Emre Belediyespor'u konuk etti.
Ligin 19. haftasında karşılaşan ve lig liderliği mücadelesi veren her iki ekip da maça yüksek tempoyla başlarken, ilk yarıda aradıkları golü bulamayınca ilk yarı golsüz beraberlikle sonuçlandı.
Maçın ikinci yarısında da iki ekip da karşılıklı ataklarla gol arayışına girerken, 80. dakikada Yunus Emre Belediyespor oyuncusu Muhammed Sak, takımını 1-0 öne geçiren golü attı. Golün peşinden rakip kaleye baskı kuran Çeşme Belediyespor 83. dakikada penaltı kazanmıştır. Çeşme Belediyespor'un golcü oyuncusu Hüseyin Çıray, penaltı atışını gole çevirerek skoru 1-1 yapmış oldu. Maçın kalan dakikalarında her iki ekip da yengi golünü arasa da yengi golü gelmedi. Son dakikalarda meydana gelen gerginlik maçın uzamasına yol açarken 1-1 eşitlik bozulmadı.
Yunus Emre Belediyespor, almış olduğu beraberlik sonucunda puanını 41'e çıkarırken, lig ikincisi olan Aliağa FAŞ'ın deplasman maçında Ortaköyspor'u 1-0 yenerek puanını 42'ye çıkarması sonucunda lig liderliği 42 puanla Aliağa FAŞ'a geçti. Çeşme Belediyespor ise 35 puanla 3. sıradaki yerini korudu. Çeşme Belediyespor, 22 Mart Çarşamba günü saat 14.00'de lig lideri Aliağa Faş ile deplasman maçında karşılaşacak. .
"Şampiyonluk yolunda yürüyeceksek, taraftarımızla beraber yürüyeceğiz"
Maçın peşinden bir değerlendirme icra eden Çeşme Belediyespor Teknik Direktörü Hakan Kara, "Hafta içinde bu maç için oldukça çalıştık. Lig lideri ile şampiyonluk mücadelesinde yolumuza devam etmek için sahaya çıktık. Şampiyonluk yolunda en mühim mücadelelerden birisiydi. Zor bir maçtı. Oyuncularımız, maçta ihtiyaç duyulan mücadeleyi verdi. Ama galip gelemedik. Artık önümüzdeki maçlara bakacağız. Çeşme Belediyespor olarak Çeşme adını daha iyi bölgelere doğru taşıma hedefimiz devam ediyor. Ama maçın sonunda kendi taraftarımızın kendi oyuncularımıza tepki göstermesi bizi üzdü. Şampiyonluk yolunda yürüyeceksek, taraftarımızla beraber yürüyeceğiz. Zorlukları beraber aşacağız. Şimdi önümüzde Çarşamba günü yapacağımız Aliağa FAŞ maçı var. Herkes kendi işini yapmış olduğu benzer biçimde biz de kendi işimizi yapacağız. Bundan sonrasında her maçta galip gelmek istiyoruz. Hedefimiz, daha önceleri de söylediğim benzer biçimde Çeşme Belediyespor'un adını üst liglerde duyurmak. Oyuncularım bugün ellerinden gelenin en iyisini yaptılar. Galip gelmek istiyorduk. Olmadı. Berabere kaldık" diye konuştu. - İZMİR
"Çeşme Belediyespor zorlu maçta 1-1 berabere kaldı" haberi, 19 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.