Çeşme Belediyespor, Sezonu Deplasmanda Beraberlikle Açtı

Çeşme Belediyespor, Sezonu Deplasmanda Beraberlikle Açtı

İzmir Süper Amatör Lig E Grubu'nda mücadele eden Çeşme Belediyespor, 2025-2026 sezonunun ilk haftasında deplasmanda karşılaştığı Seferihisarspor ile golsüz berabere kaldı.

İzmir Süper Amatör Lig E Grubu'nda mücadele eden Çeşme Belediyespor, 2025-2026 sezonunun ilk haftasında deplasmanda karşılaştığı Seferihisarspor ile golsüz berabere kaldı.

Zorlu geçen karşılaşmada gol sesi çıkmadı ve Çeşme ekibi deplasmandan 1 puanla dönerek ligin başlangıcında 4. basamakta yer aldı.

Çeşme Belediyespor, ligin ikinci haftasında evinde mücadele edecek. Takım, 5 Ekim Pazar günü saat 15.00'te Özderespor'u ağırlayacak.

 

"Çeşme Belediyespor, Sezonu Deplasmanda Beraberlikle Açtı" haberi, 28 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 28 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:İHA

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.