Çeşme Belediyespor, Sezonu Deplasmanda Beraberlikle Açtı

İzmir Süper Amatör Lig E Grubu'nda mücadele eden Çeşme Belediyespor, 2025-2026 sezonunun ilk haftasında deplasmanda karşılaştığı Seferihisarspor ile golsüz berabere kaldı.
İzmir Süper Amatör Lig E Grubu'nda mücadele eden Çeşme Belediyespor, 2025-2026 sezonunun ilk haftasında deplasmanda karşılaştığı Seferihisarspor ile golsüz berabere kaldı.
Zorlu geçen karşılaşmada gol sesi çıkmadı ve Çeşme ekibi deplasmandan 1 puanla dönerek ligin başlangıcında 4. basamakta yer aldı.
Çeşme Belediyespor, ligin ikinci haftasında evinde mücadele edecek. Takım, 5 Ekim Pazar günü saat 15.00'te Özderespor'u ağırlayacak.
Fenerbahçe, Antalyaspor Karşısında İki Değişiklikle Sahada: İsmail Yüksek ve Talisca 11'de
Nuri Şahin: "Konyaspor Hak Etti, İlk Yarı İstediğimiz Hiçbir Şeyi Yapamadık"
Konyaspor Teknik Direktörü Recep Uçar: "Kariyerimde Unutamayacağım Bir Galibiyet Aldık"
Milli Para Yüzücüler, Dünya Şampiyonası'ndan 10 Madalya ile Döndü: Defne Kurt 5 Altınla Tarih Yazdı
"Çeşme Belediyespor, Sezonu Deplasmanda Beraberlikle Açtı" haberi, 28 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 28 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:İHA

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.