Cengiz Ünder'den şok gelişme! Cengiz Ünder cephesinde ne oldu!

Cengiz Ünder'den şok gelişme! Cengiz Ünder cephesinde ne oldu!

Cengiz Ünder, yaptığı açıklamada; " Çok mutluyum! Çok gururluyum" Fenerbahçe forması giyerek maç sırasında gol atan Cengiz Ünder; mutluluğunu paylaştı. Çok mutlu olduğunu dile getiren Ünder, gurur duyduğunu her fırsatta söyledi!

Süper Lig'de Fenerbahce, İstanbulspor'u 5-1 mağlup etti.

CENGİZ ÜNDER AÇIKLAMALARI GÜNDEMDE!

Cengiz Ünder 4 gol attı. Maçın ardından Cengiz Ünder, F.Bahçe formasıyla gol atmanın mutluluğunu ve gururunu yaşadığını söyledi. 
Sarı-lacivertli takımın yıldızı Cengiz Ünder, karşılaşmanın ardından beIN SPORTS mikrofonuna geçerek tarihi performansı ve galibiyeti  değerlendirdi. 
Cengiz Ünder, ``Kariyerimde ilk kez hat-trick yaptım'' dedi.

"FENERBAHCE'DE ŞANSI VARDI"

Gurur duyuyorum, mutluyum. Çok çalıştı ve  4 gol atmayı başardı. Performansımdan memnunum. Antrenman sonrası birlikte atış antrenmanı yapıyoruz. Kariyerimin başından beri atıcılık yapıyorum. "Çalıştığınız sürece bu gerçekleşecektir" dedi. 
Favori gollerini de sıralayan Cengiz, "Birinci ve üçüncü goller gerçekten iyiydi" dedi. "Golüm, Roma'da Inter'e ve Frosinone'ye attığım golün aynısıydı" dedi.

 

"Cengiz Ünder'den şok gelişme! Cengiz Ünder cephesinde ne oldu!" haberi, 07 Ocak 2024 tarihinde yazılmıştır. 07 Ocak 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.