Cemile Aykoç, Türkiye şampiyonu oldu

Cemile Aykoç, Türkiye şampiyonu oldu

Manisa Muaythai Eğitim Merkezi sporcusu Cemile Aykoç, Ankara'da meydana getirilen Gençler ve U23 Ümitler Türkiye Muaythai Şampiyonası'nda 67 kiloda Türkiye şampiyonu oldu.

Manisa Muaythai Eğitim Merkezi sporcusu Cemile Aykoç, Ankara'da meydana getirilen Gençler ve U23 Ümitler Türkiye Muaythai Şampiyonası'nda 67 kiloda Türkiye şampiyonu oldu.

Türkiye Muaythai Federasyonu tarafınca Ankara'da düzenlenen Gençler ve U23 Ümitler Türkiye Muaythai Şampiyonası'nda, Manisa Muaythai Eğitim Merkezi ulusal sporcusu Cemile Aykoç, 67 kiloda şampiyonluğa ulaştı.

Aykoç, 21-28 Mart tarihleri içinde yapılacak Muaythai Avrupa Şampiyonası'nda Manisa'yı ve Türkiye'yi temsil edecek. Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, Cemil Aykoç'u kutlama ederek, "İl Müdürlüğümüz bünyesinde açmış olduğumuz Muaythai Eğitim Merkezimizden şampiyonlar yetiştirmeye devam ediyoruz. Cemile kızımızın muaythai şampiyonluğuyla gurur duyduk. Sporcumuzu ve antrenörümüzü yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyorum" diye konuştu. - MANİSA

"Cemile Aykoç, Türkiye şampiyonu oldu" haberi, 16 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.