Çaykur Rizespor'dan son bomba: Loide Augusto’yu kadrosuna kattı

Çaykur Rizespor'dan son bomba: Loide Augusto’yu kadrosuna kattı

Çaykur Rizespor, transfer döneminin son gününde Angolalı kanat oyuncusu Loide Augusto’yu kiralık olarak renklerine bağladı. Futbolcu, sağlık kontrollerinin ardından 1 yıllık sözleşme imzaladı.

Çaykur Rizespor, transfer döneminin son saatlerinde sürpriz bir hamle yaparak, Vasco da Gama forması giyen Loide Augusto’yu kadrosuna kattı. Yeşil-mavili kulüp, Angolalı kanat oyuncusunu 1 yıllığına kiralık olarak renklerine bağladığını duyurdu.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre Augusto, anlaşmanın ardından İstanbul’a gelerek Acıbadem Fulya Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçti. Başarılı futbolcunun kontrollerinin tamamlanmasının ardından 1 yıllık resmi sözleşmeyi imzaladığı belirtildi.

"Çaykur Rizespor'dan son bomba: Loide Augusto’yu kadrosuna kattı" haberi, 12 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 12 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.