Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz Göztepe maçı sonrası açıklama yaptı

Çaykur Rizespor, Spor Toto 1. Ligin 37. haftasında Göztepe ile 3-3 berabere kaldı. Teknik Direktör Bülent Korkmaz, maç sonrası yapmış olduğu açıklamada kazanmak için geldiklerini sadece hatalı goller yediklerini söylemiş oldu. Ayrıca, son haftaya kalmalarına karşın Süper Lige çıkmayı ümit ettiklerini belirtti ve Göztepe'yi kutladı.
Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, Göztepe maçının ardından yaptığı açıklamada, "Kazanmak için geldik ama kaybetmedik, hafta başından beri çalıştığımız pozisyonlardan gol yedik" dedi.
Spor Toto 1. Lig'in 37. haftasında Çaykur Rizespor deplasmanda Göztepe ile 3-3 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından açıklama yapan Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, "Hatalı goller yedik ama geri dönüşümüz iyi oldu. Süper Lig'e çıkmamız son haftaya kaldı. Oyuna sonradan dahil olan arkadaşlarımız iyi katkı verdi. Kaybetmedik ve son haftaya kaldı. İnşallah haftaya Süper Lig'e çıkarız. Göztepe baskıyla beraber savunma yapmayı çok iyi yapıyor. Çok zor takımlar. Göztepe'yi kutluyorum, tebrik ediyorum. Özellikle sezonun ikinci yarısından itibaren harika işler yaptılar. Duran toptan da hemen hemen tahmin ediyorum 7-8 maçta gol bulup maç kazandılar" diye konuştu. - İZMİR
"Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz Göztepe maçı sonrası açıklama yaptı" haberi, 16 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır. 16 Mayıs 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.