Caner Erkin, takımla idmana çıktı

Fenerbahçe'nin milli futbolcusu Caner Erkin, takımla antrenmana katıldı.
Fenerbahçe'nin milli futbolcusu Caner Erkin, takımla antrenmana katıldı.
Disiplinsiz davranışları nedeniyle bir süre takımdan ayrı kalan Caner, çalışmalarını bireysel programla sürdürmüştü.
Kulüp Başkanı Ali Koç, sportif direktör Emre Belözoğlu ve teknik heyetin yapacağı görüşmeyle durumu belli olacağı açıklanan Caner, verilen kararla takıma döndü.
Caner, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde yapılan antrenmanda, takımla birlikte çalıştı.
"Caner Erkin, takımla idmana çıktı" haberi, 11 Mart 2021 tarihinde yazılmıştır. 11 Mart 2021 tarihinde de güncellenmiştir.
Kaynak:AA
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.