Çameli Belediyespor alt sıralardan kurtulmaya çalışıyor

Denizli 2. Amatör Lig D Grubu'nda savaşım eden Çameli Belediyespor, karşılaşmış olduğu Mavi Siyahlar'ı 1-0 yenik etti.
Denizli 2. Amatör Lig D Grubu'nda savaşım eden Çameli Belediyespor, karşılaşmış olduğu Mavi Siyahlar'ı 1-0 yenik etti.
Denizli 2. Amatör Lig D Grubu'nda savaşım eden Çameli Belediyespor, sezonun 4'üncü hafta maçında Mavi Siyahlar ile Denizli Şirinköy Stadı'nda karşı karşıya geldi. Karşılaşmanın ikinci yarısında Harun Palabıyık'ın penaltı golü ile karşılaşmanın sonucunu belirlendi. Her iki takımın teknik direktörleri maçı değerlendirmek için açıklamalarda bulunmuş oldu. Karşılaşmayı değerlendiren Çameli Belediyespor Teknik Direktörü Musa İvgin, futbolcularının iyi ekip olma yolunda büyük başarı sağladıklarını belirterek, "Futbolcularımız hem ilk hem ikinci yarı mühim bir performans sergiledi. Yeni katılan arkadaşlarımızın takıma oldukça güzel katkı sağladıklarını gördük. Takım ekibinin oturduğunu söyleyebiliriz. Uyumlu kaliteli bir kadromuz oldu. Bu Maç Berabere bitecekti fakat penaltıdan gol yedik fakat açıkçası maç bizim açımızdan hayal kırıklığı oldu. Bundan sonraki gayemiz oynayacağımız maçlara daha iyi motive olup kalan maçlarımızı kazanmaya çalışmak olacak" dedi.
"Zorlandığımız bir maç oldu"
Şirinköy Stadı'nda oynanan karşılaşmayı değerlendiren Mavi Siyahlılar FK Teknik Sorumlusu Muhsin Kayan, oyun anlamında ilk yarı da istediklerini yaptıklarını söyleyerek, "Çameli'nin oyun anlamında iyi olacağını biliyorduk. Zaten aldıkları puanlarla güçlü olduklarını görebiliyoruz. Rakibimiz ikinci yarının başında baskı kurdu sonrasında 1 gol bularak maçı noktalamış olduk. Zorlandığımız bir maç oldu" diye konuştu. - DENİZLİ
"Çameli Belediyespor alt sıralardan kurtulmaya çalışıyor" haberi, 03 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.