Bursaspor, 57 Milyon TL Borç Nedeniyle Lisans Alamadı

Bursaspor, eski başkanlardan Ali Ay dönemine ilişik 57M TL borç sebebiyle lisans alamadığını deklare etti. Yeşil beyazlı kulüp lisans alamadığı için hiçbir ligde savaşım edemeyecek.
Bursaspor, eski başkanlardan Ali Ay dönemine ait 57M TL borç nedeniyle lisans alınamadığını açıkladı.
LİSANS ÇIKMADI
Sözcü'de yer alan habere göre, Bursaspor, CAS'a ödemesi gereken 57 milyon TL borç nedeniyle lisans alamadığını açıkladı. Yeşil beyazlı kulüp lisans alamadığı için hiçbir ligde mücadele edemeyecek
ŞAMPİYON OLMUŞLARDI
Yeşil-beyazlılar 2009-2010 sezonunda Teknik direktör Ertuğrul Sağlam'la şampiyon olarak tarihindeki en büyük başarısını elde etmişti.
Bursaspor kulübünden yapılan açıklamada şu ifadeler kullanıldı:
Kulübümüzün eski dönem başkanlarından Ali Ay'dan kaynaklanan ve CAS'a ödenmesi gereken transferlerin listesi aşağıdaki gibidir.
Bu ücretlerin bugünkü kurla karşılığı 57.036.775 TL'dir. Kulübümüzün aldığı transfer yasağının bu dönemden kaynaklı olduğu aşikardır. Ayrıca kulübümüz yapılan bu yanlış hamleler dolayısıyla lisans alamamaktadır.
Bursaspor Yönetim Kurulu
"Bursaspor, 57 Milyon TL Borç Nedeniyle Lisans Alamadı" haberi, 20 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır. 20 Temmuz 2023 tarihinde de güncellenmiştir.


YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.