BUMOSK'un başkanı yeniden Mitat Ülküde oldu

Bursa Uludağ Motor Sporları Kulübü Derneği'nde, Olağanüstü Genel Kurul yapılmış oldu.
Bursa Uludağ Motor Sporları Kulübü Derneği'nde, Olağanüstü Genel Kurul yapılmış oldu. Başkan Mitat Ülküden itimat tazeledi.
Bursa Uludağ Motor Sporları Kulübü Derneği'nde (BUMOSK) Olağanüstü Genel Kurul gerçekleşti. Mevcut başkan Mitat Ülküde tekrardan başkan seçildi. Dernek merkezinde meydana gelen genel kurulun divan başkanlığını Mürsel Kaya, üyeliklerini de Merve Demir ve Ergün Şeker yapmış oldu. Mevcut başkan Mitat Ülküden'in itimat tazelediği genel kurulda yürürlüğe giren yeni spor yasası hükümlerinde oluşturulan tüzük değişikliği üyeler tarafınca kabul edildi. Genel kurulda ek olarak gene yeni spor yasası hükmüne nazaran derneği adı Bursa Uludağ Motor Spor Kulübü olarak değiştirildi. Buna bağlı olarak kulübün yeni logosu da oy birliği ile kabul edildi.
Mitat Ülküden'in yönetimi de belli oldu
Yeniden başkanlığa seçilen Mitat Ülküden'in yönetiminde Hakan Çokünlü, Hasan Tunalı, Süha Gürsoy, Murat Eroğlu, Sevda Kurul ve Mürsel Kaya yer alıyor. Güven tazeleyen Mitat Ülküden muhteşem genel kurul sonrası yapmış olduğu açıklamada, "Yeni spor yasası hükümlerine nazaran muhteşem genel kurulumuzu gerçekleştirdik. Kulübümüzün isminde ve logosunda değişim oldu. Ayrıca tüzüğümüz de yenilendi. Bizlerle beraber hareket eden tüm üyelerimize teşekkür ediyorum. Yeni yönetimimizle camiamıza iyi hizmetler sunacağımıza inanıyorum. Ulusal ve mali yarışlarımız bu yıl da devam edecek. İlk olarak 29-30 Nisan tarihlerinde Batı kurumsal ana sponsorluğunda TOSFED Körfez Yarış Pisti'nde karting yarışımızı düzenleyeceğiz. Yeni devrin camiamıza hayırlı olmasını diliyorum" dedi. - BURSA
"BUMOSK'un başkanı yeniden Mitat Ülküde oldu" haberi, 17 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.