Bülent Korkmaz: "Güzel bir galibiyet aldık"

Bülent Korkmaz:

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz oynadıkları Altay maçının peşinden "Güzel bir yengi aldık" dedi.

Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz oynadıkları Altay maçının peşinden "Güzel bir yengi aldık" dedi.

Spor Toto 1. Lig'in 27. haftasında Altay, deplasmanda Çaykur Rizespor'a 3-1 yenik oldu. Maçın peşinden basın toplantısında konuşan Çaykur Rizespor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, "Oyuncularımı kutlama ediyorum. Güzel bir yengi aldık. Hem oyun olarak hem de oldukça gol pozisyonuna girdik. Yediğimiz golden başka da pozisyon vermedik. Gerçekten Altay, savunmayı iyi icra eden bir ekip. Hücumda oldukça doğru işler yaptık. Kadroyu yaparken her vakit alternatifin olmalı. Belki önümüzdeki hafta değişik kadroyla çıkacağız. Uzun süredir oynamayan Anıl'ı hem Bodrum maçında hem de Altay maçında oynattık. Hepsine güveniyoruz. Dolayısıyla bu hafta kaptanımız Emirhan, oynamadı. Önümüzdeki hafta bir ihtimal onu oynatacağız. Bir de sakat oyuncularımız var. Ligde geriye sayım başladı, dolayısıyla herkesi kullanmak istiyoruz. Bir daha sakatlandığında uzun vakit sakatlanıyor. Onun olmasını istemiyorum" şeklinde konuştu. - RİZE

"Bülent Korkmaz: "Güzel bir galibiyet aldık"" haberi, 18 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.