Brezilya, Sırbistan karşısında rahat kazandı

Brezilya, Sırbistan karşısında rahat kazandı

2022 Dünya Kupası G Grubu'nda Brezilya ile Sırbistan, Lusail Stadı'nda karşılaştı. İlk yarısı 0-0 biten maçta Brezilya ikinci yarıda adeta samba yaptı.

2022 FIFA Dünya Kupası G Grubu'nun ilk haftasında Brezilya ile Sırbistan karşı karşıya geldi. Lusail Stadyumu'nda oynanan karşılaşmayı Brezilya 2-0 kazandı. 

Brezilya'ya galibiyeti getiren golleri 62 ve 73. dakikalarda Richarlison kaydetti. 

Bu sonucun ardından Brezilya, Dünya Kupası'na üç puanla, Sırbistan da kayıpla başladı. 

G Grubu'nun ikinci haftasında Brezilya - İsviçre ve Kamerun - Sırbistan maçları oynanacak.

 

"Brezilya, Sırbistan karşısında rahat kazandı" haberi, 25 Kasım 2022 tarihinde yazılmıştır. 25 Kasım 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.