Borsada haftanın en çok kazandıran ve kaybettiren hisseleri belli oldu

Borsa İstanbul'da beklentiyi aşan enflasyon verileri ve siyasi gelişmelerin etkisiyle negatif bir hafta yaşanırken haftanın en çok kazandıran ve kaybettiren hisseleri belli oldu.
Borsa İstanbul, beklentilerin üzerinde gelen enflasyon verileri ve siyasi gelişmelerin etkisiyle haftayı düşüşle kapattı. Bir süredir 11 bin puanın üzerinde seyrederek rekorlar kıran BIST 100 endeksi, haftayı önceki kapanışına göre yüzde 4,95 değer kaybıyla 10.729,49 puandan tamamladı. Endeks, haftalık süreçte en düşük 10.612,31 ve en yüksek 11.334,42 puan seviyelerini gördü.
HAFTANIN EN ÇOK KAZANDIRAN HISSELERI
Bu hafta Borsa İstanbul'da BIST 100 endeksine dahil hisseler arasında en çok kazandıran yüzde 16,54 yükselişle Destek Finans Faktoring AŞ (DSTKF) oldu. Onu, yüzde 16,54 artışla 1000 Yatırımlar Holding AŞ (BINHO) takip etti. Haftanın en çok yükselen üçüncü hissesi ise yüzde 10,72 ile Margün Enerji Üretim Sanayi ve Ticaret AŞ (MAGEN) olarak belirlendi.
EN ÇOK DÜŞEN HISSELER
Hafta boyunca en çok değer kaybeden hisseler de belli oldu. Buna göre, bu hafta en çok değer kaybeden hisse yüzde 14,08 düşüşle Otokar (OTKAR) oldu. Otokar'ı sırasıyla yüzde 12,78 ile Enerjisa Enerji (ENJSA) ve yüzde 12,03 ile Oyak Çimento (OYAKC) izledi.
Borsa İstanbul'da işlem gören en değerli şirketler sıralamasında ise zirvede 798 milyar lirayla ASELSAN yer aldı. Onu, 582 milyar 960 milyon lirayla Garanti BBVA ve 440 milyar 910 milyon lirayla Türk Hava Yolları takip etti.
"Borsada haftanın en çok kazandıran ve kaybettiren hisseleri belli oldu" haberi, 06 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 06 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.