Boluspor Ankara Keçiörengücü maçının ardından

Spor Toto 1. Lig'in 27. haftasında oynanan Boluspor-Ankara Keçiörengücü maçının peşinden iki takımın teknik direktörleri basın toplantısında müsabakayı değerlendirdi.
Spor Toto 1. Lig'in 27. haftasında oynanan Boluspor-Ankara Keçiörengücü maçının peşinden iki takımın teknik direktörleri basın toplantısında müsabakayı değerlendirdi.
Spor Toto 1. Lig'in 27. haftasında Boluspor, konuk etmiş olduğu Ankara Keçiörengücü'nü ikinci yarıda bulmuş olduğu gollerle 3-1 yenik etti. Maçın peşinden her iki takımın teknik direktörleri basın toplantısında açıklamalarda bulunmuş oldu.
Boluspor Teknik Direktörü Muzaffer Bilazer, sözlerine 18 Mart Çanakkale Zaferi ile ilgili konuşarak başlayarak, "Dün 18 Mart, Çanakkale Zaferi'nin yıl dönümüydü. Milletimiz olarak geçmiş ve gelecek arasındaki oldukça mühim bir ruh. Bundan dolayı Mustafa Kemal Atatürk ve tabanca dostlarını, tüm şehitlerimizi saygıyla, minnetle, rahmet ve saygıyla anıyorum. Bugün bizim için oldukça mühim bir maçtı. Beş haftalık bir periyodumuz vardı. Bu süreci kendi adımıza düzeltmek için galip gelmemiz gerekiyordu. Bunu başardığımız için mutluyum. Rakibimiz mühim bir rakipti. Bu yıl bilhassa merkezdeki baskılarıyla etkili bir ekip. Merkezi fazla kullanmadan, daha oldukça kenarları kullanıp sabırlı pas yaparak oyuna adım atmak istedik. Bunu yaparken bireysel hatamız gene oldu maalesef. Daha sonraki periyotta kontrolü ele aldık. İlk yarıda yalnız skoru bulamadık. Duran topların futboldaki önemini esasen biliyorduk. Posmac ile olan gücümüzün de farkındaydık. Bununla ilgili planlar yapmıştık. İstediğimiz sonucu elde ettik. 2-1'lik pozitif yanları yakaladıktan sonrasında Göztepe maçında yaşadığımız sıkıntıyı yaşadık. Skor avantajını yakaladıktan sonrasında geri çekilmek doğru değil. Ama biz bunu maçta bir bölümde yaşadık. Hamlelerle mümkün olduğunca bunu ortadan kaldırmaya çalıştık" diye konuştu.
Ahmet Cingöz: "Hedefimizden şaşmış değiliz"
Ankara Keçiörengücü Teknik Direktörü Ahmet Cingöz ise, "Bugünkü maçın değerlendirmesini yaparsak, siz değerli üyelerimizin de görmüş olduğu benzer biçimde gelgitli bir maç oldu. İlk yarı biz oldukça iyi bir futbol oynadık. Golü de attık. İlk yarıda yakaladığımız pozisyonları da harcadık yada bağışlama ettik de diyebiliriz. İlk yarıyı bu şekilde bitirdik. Sonrasında ise ikinci yarıya fena başladık. İkinci yarıda arzu ettiğimiz futbolu oynayamadık. İkinci yarıda oyun oldukça durdu. Ayağına darbe alıyor Boluspor oyuncusu, kafasını tutuyor. Bunlar hakemin tesir edebileceği bir pozisyon değil. İlk yarı biz iyi oynadık, ikinci yarı Boluspor bizlerden daha iyi oynadı. Neticede onların lehine çıktı. Biz hedefimizden şaşmış değiliz. Bundan sonraki maçlarımızda kaybetmemek suretiyle mücadelemizi sürdüreceğiz" ifadelerini kullandı. - BOLU
"Boluspor Ankara Keçiörengücü maçının ardından" haberi, 19 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.