Bodrumspor'u 2-1 mağlup eden Pendikspor, Süper Lig'e yükselen son takım oldu

Spor Toto 1. Lig Play-off final maçında Bodrumspor'u 2-1 yenik eden Pendikspor, Spor Toto Süper Lig'e yükselen son ekip oldu.
Süper Lig'e çıkacak son takımın belli olacağı Spor Toto 1. Lig Play-off final maçında Pendikspor ile Bodrumspor karşı karşıya geldi. Heyecan seviyesi yüksek olan mücadeleyi Pendikspor, 2-1 kazanarak Süper Lig'e çıkmayı başardı.
PERDEYİ REGATTIN AÇTI
Maça hızlı başlayan Pendikspor, 29'uncu dakikada Regattin'in penaltıdan attığı golle 1-0 öne geçti.
THURAM SAHNEDE
Regatti'nin penaltı golünden sonra vitesi daha da arttıran İstanbul temsilcisi, 31'inci dakikada Thuram'ın kaydettiği golle durumu 2-0'a getirdi.
HASAN KENDİ AĞLARINI BULDU
İlk yarının son anlarında farkı azaltmak isteyen Bodrumspor, 39'uncu dakikada rakip oyuncu Hasan Hatipoğlu'nun ters vuruşunda kendi ağlarını bulmasıyla farkı 1'e indirdi. Durum 2-1.
SÜLEYMAN KIZARDI
İkinci yarıda oyuna ortak olmak isteyen Bodrumspor'da rakibinin bacağına basan Süleyman, 62'inci dakikada direkt kırmızı kart gördü ve takımını 10 kişi bıraktı.
"Bodrumspor'u 2-1 mağlup eden Pendikspor, Süper Lig'e yükselen son takım oldu" haberi, 08 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 08 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.






YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.