Bitexen Giresunspor, Ankara deplasmanında puan arıyor

Bitexen Giresunspor, Ankara deplasmanında puan arıyor

Bitexen Giresunspor, 23 Eylül Cumartesi günü Ankara Keçiörengücü ile deplasmanda yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürüyor. Kulüp tesislerinde meydana gelen antrenmanda futbolcular, teknik ve taktik ağırlıklı çalışma yaptı....

Trendyol 1. Lig ekiplerinden Bitexen Giresunspor, 23 Eylül Cumartesi günü Ankara Keçiörengücü ile deplasmanda yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürüyor.

Kulüp tesislerinde teknik direktör Mustafa Kaplan yönetiminde meydana gelen antrenmanda futbolcular, teknik ve taktik ağırlıklı çalışma yaptı.

Giresunspor Kulübü Basın Sözcüsü Emrullah Ekiz, AA muhabirine, zorlu Ankara deplasmanından puan veya puanlar hedeflediklerini söyledi.

Kendilerini zorlu bir karşılaşmanın beklediğini belirten Ekiz, "Rakibimiz de biz de kazanmak istiyoruz. Zorlu bir maç olacak. Hedefimiz puan ya da puanlar almak. 90 dakika sonunda gülen taraf biz olmak istiyoruz." dedi.

"Bitexen Giresunspor, Ankara deplasmanında puan arıyor" haberi, 20 Eylül 2023 tarihinde yazılmıştır. 20 Eylül 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.